Kracht van de natuur - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Kracht van de natuur - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Kracht van de natuur

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

22 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Tairua

Vandaag weer lekker veel gezien. De natuur is prachtig, net als het weer. We staan er versteld van dat het landschap binnen enkele kilometers zo kan veranderen.
We zijn vandaag naar de cathedral cove geweest, een schouwspel van rotsen in de oceaan waar het water duidelijk haar sporen nalaat, hoe het in jaren rotsen heeft uitgesleten.
Verder zijn we bij Hot Water Beach geweest, een strand waarbij je bij laag tij een gat kunt graven waarin dan water omhoog borrelt wat warm is door heet gesteente door magma van de aarde. Alleen dit is al super om mee te maken, en dan al die mensen die er op af komen. Iedereen ligt in een kuil te badderen. Wij hebben natuurlijk vrolijk meegedaan en dat het water warm (lees heet) was kun je goed zien aan Gerwin zijn achterkant, zie foto.
We zijn vandaag geindigd in Tairua

• 22 Januari 2014 - 12:52

Janneke:

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen en zo op afstand mee te kunnen genieten van jullie avonturen. Ziet er allemaal geweldig mooi uit, wij krijgen gewoon zin om ook te gaan:) We wensen jullie nog heel veel plezier, geniet er van! Groetjes van ons allemaal

• 22 Januari 2014 - 23:04

Janneke:

Dacht net nog even aan jullie, wij gaan slapen en voor jullie is de dag al weer bijna op de helft :) Veel plezier nog vandaag!

• 23 Januari 2014 - 13:38

Rita:

Hoi Gerwin en Alet,

Wat geweldig dat we op deze manier met jullie mee kunnen genieten van al het moois dat jullie
    onderweg tegen komen.
    Het ziet er erg mooi uit!
    Best grappig gezicht al die badderende mensen bij elkaar in de modder!
    Heel veel plezier nog!
    groetjes Henk en Rita

• 23 Januari 2014 - 18:55

Jaap/Sonja:

Moijeeeeeeeeeeeeeeeee

Jullie steken wel mooi de draak met iedereen,zeggen even terug.
    Maar als ik het lees vermaken jullie je daar wel.
    Mooie camper, maar dat je nu uitgerekend een camper neemt met de kleuren van het bedrijf achterop is wel stoer.
    Hoop voor jullie dat het nog mooier wordt.
    Veel plezier laat nog wel weer wat horen.

Groet en een dikke knuffel voor Alet (voor jou een kleintje)

• 26 Januari 2014 - 19:24

Gea:

Het ziet er erg mooi uit daar. En de foto met al die mensen in de modder doet me ergens aan denken haha