Onwerkelijk - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Onwerkelijk - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Onwerkelijk

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

23 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Wat een dag! Zo veel gezien en gehoord, het duizelt me gewoon. We hebben dan ook besloten om even een extra nacht hier te blijven om een beetje op adem te komen. Vandaag zijn we naar Matamata geweest, hier is de filmset van the Lord of the Rings en The Hobbits. Nu ben ik niet zo weg van deze films, maar vond dit toch wel een belevenis. De gids vertelde zo veel dat je het gewoon voor ogen zag. Ook de special effects en trucs nam ze mee in haar presentatie. Geweldig!

Aangekomen op de camping hoorden we van een Maori show, gevolgd door een Maori diner. Dat moesten we natuurlijk beleven. Ons eten werd gestoomd door warmte van stenen die de warmte hebben aangenomen van een open vuur. Vier uur later heb je dan heerlijk eten.

De show was geweldig, wat een mimiek en met zoveel humor gebracht. Onze tafelgenoten kwamen uit Oostenrijk en Duitsland, zodat we ook ons Duits nog een beetje hebben kunnen ophalen. Ik probeer een filmpje toe te voegen, hoop dat het lukt.

• 24 Januari 2014 - 08:21

Irma:

Hoi Alet en Gerwin,
    Geweldig wat jullie mee maken en zien.
    Wat een schitterende natuur.
    Geniet ze!!!
    Groeten Irma

• 24 Januari 2014 - 08:44

Janny:

Nou wat een belevenissen, inderdaad loopt jullie hoofd wel vol van zoveel indrukken (en dit is nog maar van 1 week) er moet nog 5 weken informatie bij in . Na een daggie kallum an gaan jullie morgen maar weer met frisse moed naar de volgende belevenis.
    We kijken alweer uit naar het volgende verslag, blijf genieten en tot ziens.

knuffeltje van ons