Daar zit een luchtje aan - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Daar zit een luchtje aan - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Daar zit een luchtje aan

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

24 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Zoals geschreven, vandaag een dagje niet gereisd. We hebben in de buurt rondgekeken, zijn naar de Lady Knoxx geiser geweest en naar het Thermaal Wonderland, een vulkanisch gebied.
Het ruikt (Lees stinkt) hier naar zwavel en de straatputten dampen het uit.

De kleur geel in het gebied geeft zwavel weer, oranje geeft aanwezigheid antimonium weer. Heel apart om te zien.

Verder hebben we een Maori nederzetting bezocht en het regeringsgebouw gezien. Op de camping hebben we gebadderd in de hot pools wat een heerlijk relaxt gevoel geeft.

Morgen weer verder, Groetjes
Bedankt voor jullie reacties, we vinden het erg leuk om te lezen

• 24 Januari 2014 - 08:54

Janny:

Beter in de hot pot op de camping dan bij de maori's (of zijn dit geen kanibalen)

• 24 Januari 2014 - 20:41

Gerry En Femmy:

Ondanks dat jullie een dagje niet reizen, zien jullie nog erg veel, mooie plaatjes geschoten, we zien alweer uit naar morgen, veel reis plezier.

• 24 Januari 2014 - 20:49

Lianda:

Wat ontzettend leuk dat jullie toch een verslag bijhouden. Leuk om elke avond even weer wat van jullie te lezen.
    Wat zien jullie ongelofelijk veel en leuk om de mooie foto's te bekijken, zodat we ook een beetje mee kunnen genieten. Heel veel plezier nog op jullie verdere reis. Enjoy!!