Eagels Nest - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Eagels Nest - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Eagels Nest

Door: Gerwin

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

28 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Upper Hutt

Gisteren gebeld met ons camperverhuurbedrijf. Onze camper maakt al ongeveer 1000km een raar geluid. Toch maar even vragen wat te doen. Ik denk zelf een wiellager stuk of zoiets. Want bij hogere snelheid waren er geen problemen. Aan gegeven dat we richting Wellington gaan, naar Upper Hutt. Daar wonen ome Roel en tante Sini. In overleg met het verhuurbedrijf zijn we naar een garage gereden in Lower Hutt. Daar bleek links voor een remblok totaal versleten en ook de remschijf was al mooi ingevreten.
En er mankeerde nog al wat meer aan de remmen.
Inmiddels is alles vervangen en zijn we veilig geland in het Eagels Nest.
(huize familie Arends)

• 28 Januari 2014 - 09:20

Janny:

Fijn dat jullie toch naar de garage zijn gegaan. Het lijkt wel een beetje op ons afgelopen zomer in Limburg.
    Maar nu is alles klaar en kunnen jullie weer veilig op pad. Doe de familie maar de hartelijke groeten van ons en geniet maar even van jullie rust!!!
    Wat zien jullie veel, alle jaargetijden trekken aan jullie voorbij lijkt het wel.
    We zien al weer uit naar jullie volgende verslag

veel liefs en hartelijke groeten
    paps en mams

• 28 Januari 2014 - 11:57

Janneke:

Wat een verhaal, je mag normaal toch aannemen dat dit soort dingen door zo'n verhuurbedrijf in ieder geval goed gecheckt worden. Maar gelukkig dat jullie nu weer veilig verder kunnen! Doe oom Roel en tante Sinie de hartelijke groeten van ons en veel plezier daar! Groetjes Wim, Janneke, Charlotte en Arjan, Larissa, Joas en.Rochelle