The Sound of M... - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu The Sound of M... - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

The Sound of M...

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

11 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Helaas voor de liefhebbers, niet the Sound of Music, maar Milford Sound vandaag. Milford Sound ligt bovenaan in het Fjordenland van Nieuw Zeeland. We hebben een boottochtje gemaakt om de fjorden van dichtbij de bekijken, mens wat een hoogte!
Mijn remedie tegen zeeziekte is het eten van een broodje gebakken ei vooraf... Laten we het anders zeggen, ik heb gelukkig deze keer geen last gehad al was de zee wel erg ruig.

De weg naar Milford Sound, vanaf Te Anau was ook al prachtig om te rijden. Veel punten om even te stoppen voor een kleine wandeling en natuurlijk enkele foto's.

We zijn veel gewaarschuwd voor de beruchte Sandfly's, nou dacht ik goed voorbereid te zijn, maar helaas lijkt het afwerend middel bijna die beestjes aan te trekken. Gisteren dacht ik nog even dat ik bij de arts zou belanden, zo dik was mijn enkel en het klopte enorm, maar eerst naar de apotheek natuurlijk, ik kan het immers zelf allemaal wel (wie komt dit niet bekend voor???) Maar goed, na een flinke dosis anti allergie pillen en wat verdovende gel gaat het weer een stuk beter en puilt er niet meer een bobbel over mijn sok.

• 11 Februari 2014 - 09:05

Gert En Betsy:

Mogge,
    Hahahah,wat een broodje gebakken ei al wel niet doet! Gelukkg maar dat het goed ging,anders had je al dat moois moeten missen en hing je over de reling om de vissen je broodje ei te voeren!!

Ziet er wederom prachtig uit!

Fijne dag verder xxx

• 11 Februari 2014 - 09:12

Janny:

Waren het niet de kanibalen maar de beestjes die je bijna opgegeten hadden. Gerwin geen last gehad? Of is het net als bij muggen dat ze bijna altijd bij de vrouwen komen? Alet je verbaast ons telkens weer, nu eet je een broodje ei voordat je gaat varen, hoe onbegrijpelijk. Hopelijk gaat het goed met je enkel, wanneer je het niet vertrouwd echt even een arts er naar laten kijken hoor! Elke dag verbazen we ons weer over de foto's die jullie sturen. Wat een machtig land waar jullie zijn. Genieten iedere dag opnieuw want de dagen gaan snel en voor je het weet ........... is het voorbij.

Dikke knuffel van ons

• 11 Februari 2014 - 12:11

Irma :

Jullie verslag incl foto's gelezen/gezien.
    Wauw wat fantastisch.
    Dit vergeet je nooit meer. Heel indrukwekkend en wat een natuurschoon.
    Geniet ervan!!!!!
    Groeten Irma