De koning te rijk - Reisverslag uit Dargaville, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu De koning te rijk - Reisverslag uit Dargaville, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

De koning te rijk

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

18 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Dargaville

Na een heeeele lange nacht in ons hotel in Auckland konden we vandaag dan eindelijk de camper ophalen. Na heel wat uitleg en papierwerk konden we op weg. Links van de weg wel te verstaan. Gerwin rijdt zo weg alsof hij nooit anders heeft gedaan, ik daar in tegen vind het best eng aan de verkeerde kant van de weg.
Nu even over de titel van dit verslag. Wat voelen we ons de koning te rijk dat we deze reis kunnen maken. Vorstelijke vergezichten en koninklijk vervoer, een kingsize bed waarin we vast prinsheerlijk kunnen slapen.
Voor de route volgers; we zijn vandaag gestart in Auckland en zijn via de kustweg naar het noorden gereden en uiteindelijk aangekomen in Dargaville

• 19 Januari 2014 - 17:25

Gert En Betsy:

Hee Hallo....

Nou dat ziet er gelikt uit!!! Wat een joekel van een bed zeg..........als het moet hoef je geen last van elkaar te hebben. Tot nu toe ziet het er allemaal prachtig uit. Gert vroeg zich af GERWN..of je al een paaltje had geraakt nu je aan de andere kant rijdt.:-) Wat een lol heeft ie als dat zo is.....hahahah.
    Veel plezier en tot de volgende keer.

Groetties