50 tinten... - Reisverslag uit Whangaroa, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu 50 tinten... - Reisverslag uit Whangaroa, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

50 tinten...

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

19 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Whangaroa

50 tinten GR... OK, groen dus!! Wat een omgeving en wat een kleuren/tinten groen. Als je om je heen kijkt in het bos dan zie je uitsluitend gemengde bossen, loofbomen, naaldbomen en palmen. Prachtig gewoon. Vandaag hebben we kennisgemaakt met de Kauri boom, een boomsoort die heel oud, heel dik en heeeeeeeeel lang kan worden. (zie foto) Verder weer hele mooie uitzichten gezien.
Verder hebben we een zonnehond gezien, waarschijnllijk veroorzaakt door de rook van de bosbranden in Australie die watermoleculen opnemen. In ieder geval een heel bijzonder gezicht. Ook hiervan zal ik een foto plaatsen.
We zijn vandaag van Dargavile - Waipoua Kuari forest - South Head - Omapere - Rawene - Kaitaia -Taipa naar Whangaroa gereden.

Tot zover voor vandaag. Tot later

• 19 Januari 2014 - 09:43

Janny:

Wat een andere wereld waar jullie nu zijn. Fijn dat alles zo goed verloopt en dat jullie zo kunnen genieten.
    Hier alles goed, gaan nu naar de kerk, Marja laat haar kindje dopen, ik zal ze de groeten overbrengen.

de groeten van uw nederige onderdanen. (jullie zijn immers koninklijk)

• 19 Januari 2014 - 17:30

Gert En Betsy:

Leuk,Leuk!! Weer een verhaaltje!! Jeetje...wat ziet het er prachtig uit daaro. Ha,ha,ha,in plaats van 50 tinten grijs...50 tinten groen!!! Gezien de omgeving belooft dat nogal wat.....:-)
    Hier hebben we vandaag een heuse chil-dag! Ook een keer lekker. We hangen wat,we lezen wat,kijken wat en voor de rest.....dat bewaren we weer voor morgen!

Gezellige dag en tot later

• 19 Januari 2014 - 22:07

Janien:

Wat een pracht daar. Zo bijzonder dat jullie daar zijn. Geniet!