"Bergafwaarts" - Reisverslag uit Rakaia, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu "Bergafwaarts" - Reisverslag uit Rakaia, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

"Bergafwaarts"

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

20 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Rakaia

Vandaag weer terug naar beneden, terug richting de oost-kust. Vanochtend hebben we nogmaals de wandeling gemaakt die we gisteren ook gedaan hadden. Gisteren waren we al erg onder de indruk, vandaag nu het onbewolkt is zijn we nog meer verwonderd.
Wat een machtige kolossale bergen en wat een sneeuw!

De weg naar de kust leidde ons langs prachtige blauwe meren. Gerwin heeft nog even gezwommen, maar aangezien het gletsjerwater was, was hij zo terug. Nu snappen we ook waarom er maar 1 ander persoon aan het zwemmen was... Maar goed, hij was lekker afgekoeld.
Ik ook trouwens, ik zat namelijk heerlijk met een sapje onder de bomen een boekje te lezen. (Ideaal zo'n e-reader by the way)

Nadat we nog een ijsje hadden gegeten in Timaru, zijn we vanavond geindigd in Rakaia

• 20 Februari 2014 - 11:24

Janny:

Wat weer een geweldige foto's. Fijn nog even genieten. Hartstikke bedankt voor jullie grote verrassing gisteren, niet gedacht dat jullie toch nog op mijn feestje waren heel mooi, is erg gewaardeerd.

groetjes mams

• 20 Februari 2014 - 19:06

Gerry En Femmy:

Alet en Gerwin allereerst nog van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
    Wat zien jullie toch veel, de foto's van vandaag erg mooi om er een legpuzzel van te maken dan kun je volgens mij nog lang nagenieten van deze mooie reis. Geniet nog even en tot mails.
    Groeten ut schut.

• 20 Februari 2014 - 23:14

Gert En Betsy:

Hoi,hoi,

De buurtjes hier nog maar een keer! Wederom prachtige foto's! De laatste daagjes alweer.....wat is het snel gegaan zeg! Kan me voorstellen dat jullie nog weinig zin hebben om naar huis te komen. Zeker wat het weer en omgeving betreft. Hier is het momenteel regenachtig en de temperatuur is veel te hoog voor het jaar. Morgen alweer vrijdag............weer een week voorbij! Ola de kids hebben vakantie!!!
    Geniet nog maar lekker van de komende dagen!

Groetties van de buufjes