Last minute.... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Last minute.... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Last minute....

Door: Gerwin

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

24 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De laatste minuten in Nieuw Zeeland zijn we aan het aftellen. De koffers zijn gepakt en de camper ingeleverd. Dus de winnende kilometerstand is inmiddels bekend.
Ter verduidlijking voor de quiz deelnemers, het gaat om de gereden kilometers met de camper. Vanavond gaan we nog naar Jan en Hetty voor een kopje koffie en kijken hoe ze wonen. Ook krijgen we daar de kans om daar 17 bijzondere goudvissen te zien. Deze worden eigenhandig getraind door Jan en zullen waarschijnlijk binnenkort op You-tube te zien zijn. Of hij ermee op wereld tournee gaat is nog niet bekend. Maar dit zal waarschijnlijk wereldnieuws worden. Vanuit Nieuw Zeeland zal dit waarschijnlijk het laatste bericht zijn. Tot in Nederland..

• 24 Februari 2014 - 09:08

Janny:

Veel succes met de terugreis. Hopelijk komen er geen vertragingen en verloopt alles soepeltjes. De teller van jullie blog staat nu op 2861, zul je de 3000 nog halen?
    We zien uit naar jullie komst!!!

groetjes ons

• 24 Februari 2014 - 09:21

Gert En Betsy:

Hee Hallo, Hier dan voor de laatste keer!! Snuif die laatste minuten nog maar lekker op,voordat jullie aan de vermoeiende terugtocht beginnen! Nou zal ik dan ook maar een gooi doen voor wat betreft jullie gereden kilometertjes??? Dat zijn er heel wat........mmm jullie weten dat ik hier heel slecht in ben,maar vooruit ik schat zo ongeveer 6999 kilometertjes..

Fijne en voorspoedige terugreis. xxx

• 24 Februari 2014 - 12:10

Kuiper:

Goede reis terug.En zo allemaal gelezen te hebben,hebben jullie het goed naar jullie zin gehad.We hopen jullie gauw weer te spreken.groetjes Xander en Marleen

• 24 Februari 2014 - 21:38

Gerry En Femmy:

Hoi Gerwin en Alet,
    Wij gaan ook een gooi doen naar de HOOFDPRIJS wij schatten 6531 km. wij hebben genoten van jullie blog. Goede reis en een behouden thuiskomst en dan horen we vast nog wel andere verhalen, want hier zal nog lang over nagepraat worden, en terecht.
    Groetjes Gerry en Femmy
    Lianda