Veilig aan de overkant. - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Veilig aan de overkant. - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Veilig aan de overkant.

Door: Gerwin

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

31 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Vanmorgen op tijd vertrokken naar de Interislander. De ferry die ons van het noorder naar het zuider eiland heeft gebracht. Een tocht tussen de bergen door van het zuider-eiland.
Van Picton, waar we aangekomen zijn, zijn we naar Kaikoura gereden. Hier hebben we al een zeehond van dichtbij op het strand kunnen zien.
Morgen staat de walvisvaart op het programma voor mij.
Veel valt er over vandaag dus niet te vertellen.
Tot de volgende blog.

• 31 Januari 2014 - 09:03

Janny:

Nu maar weer op naar het volgende avontuur. Nog even en dan is jullie site al 1000 keer bekeken, dus worden jullie op de voet gevolgd door heel veel mensen.

tot horens

• 31 Januari 2014 - 16:55

Lianda:

Helaas missen we het geluid op de foto van de zeehond ;)........Leuk hoor al die verslagen!

• 31 Januari 2014 - 23:38

Berend En Janny:

Wat zijn jullie aan het genieten samen in dat verre vakantieland. Dat er door jullie veel voor-werk is gedaan is wel duidelijk. Even een bezoekje aan fam. is een leuke onderbreking. Maar.... toch weer snel samen verder. Toch?
    Prachtige verslagen schijven jullie, leuk om te lezen. De foto's geven een goede ondersteuning daarbij. We leven met jullie mee! Heel veel plezier nog!