Waterval - Reisverslag uit Owaka, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Waterval - Reisverslag uit Owaka, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Waterval

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

13 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Owaka

Vandaag echt een kletsnatte dag, ik denk dat het werkelijk geen moment droog geweest is vandaag. Dus op zoek naar binnen uitjes. Eerst zijn we naar het museum in Invergargill geweest waar ze een aantal Tuatura's hebben. De oudste is meer dan 120 jaar. De Tuatura zou het oudste nog levende dier zijn wat afstamt van de dinosaurus. Verder was het deels historsch en deels kunst wat er in het museum werd getoond. Best leuk voor een uurtje dus.

Van daar uit toch maar naar onze zuidlaardermarkt gegaan, niet miepen, regenpak aan en gaan! Het was best leuk om daar eens rond te lopen, wat een mensen en ook heel veel standhouders. Vandaaruit richting onze eindbestemming van vandaag gereden, namelijk het kleine plaatsje Owaka.

Langs onze route zagen we enkele auto's geparkeerd staan langs de weg, dan is er dus iets te doen, maar wat? Het bleek een prachtige waterval, waarvoor we wel 20 minuten door de blubber door het regenwoud moesten lopen en klauteren, maar dan wordt je ook werkelijk beloond! Terug in de camper een andere broek aan en je bent weer klaar voor het vervolg!

Nu even " dokter Tinus" kijken, dat kennen ze hier ook, onmiskenbaar hetzelfde script...

• 13 Februari 2014 - 16:13

Gert En Betsy:

Hee Hallo daar,

Nou hier regent het ook op dit moment. Maar het is niet zo dramatisch als bij jullie. Toch even een lekkere afwisseling na al die zon?? Dat gaat toch ook een keertje vervelen....toch...? Vandaag is mijn persoonlijke styliste langs geweest die nog even de puntjes op i heeft gezet,samen met haar hulp troepen. Het is werkelijk helemaal prachtig!! De verlichting heeft nog wat aanpassing nodig en dan is het klaar. Ik ben er echt super blij mee.
    Voor nu zal ik maar weer achter mijn geliefde aanrecht plaatsen,om weer een heerlijk maal voor mijn huisgenoten te maken. Deze dame gaat vanavond lekker uit eten! Gezellig meidenavondje!

Hee veel plezier nog en tot later