Nieuw Zeeland of toch Schotland? - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland of toch Schotland? - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland of toch Schotland?

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

15 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Vandaag en morgen zijn we nog in Dunedin, even weer een dagje rustig aan. We zijn vanmorgen gestart met een bezoekje aan de Farmersmarkt, nu stelden wij ons daar bij voor dat er ook (klein)vee verhandeld zou worden, maar het was meer een marktje waar elke (thuis)kweker zijn spullen aan de man kon brengen. Desondanks is het toch altijd leuk om daar even rond te wandelen en te kijken wat er verkocht wordt.

Verder het centrum in werd een heuse long pipe band competitie gehouden. Waar je ook keek of luisterde, overal zag en hoorde je het gedoedel op de doedelzak en de kenmerkende snares. Ondanks dat ik niet van doedelzakmuziek houd, vond ik dit toch leuk om mee te maken.

Dunedin is de meest Schotse plaats ter wereld, op Schotland na dan...
Ik heb nog even overwogen om wat rokken (kilten) op te tillen, maar dat ging me toch te ver. Ook overwoog ik om midden op de weg te gaan liggen (als slachtoffer zeg maar) om zo een kijkje te nemen wat er nu wel of niet onder de kilt gedragen wordt, maar ook dat leek me niet echt wat dus is het voor mij nog steeds een raadsel! Wie kan dit voor mij oplossen????

Verder nog even rondgereden, het is hier weer redelijk bergachtig en zorgt dus voor prachtige uitzichten, en toen naar de camping voor vandaag.

Met ons gaat het verder prima, we genieten nog steeds met volle teugen en leven bij de dag. We weten meestal 's morgens niet waar we 's avonds zullen slapen. (Gerwin merkt nu al meelezend op dat we natuurlijk in de camper slapen maar voor mij maakt wel degelijk uit waar die camper dan staat.)

Groetjes maar weer van de andere kant van de wereld

  • 15 Februari 2014 - 22:11

    Janneke:

    We volgen jullie nog elke dag, blijft leuk om de verslagen te lezen. Ik ben wel benieuwd naar de foto's wanneer jullie terug zijn :) Hier gaat alles goed, we zitten momenteel inde herfst lijkt het. Ik heb echt zin in de zomer en lekker op vakantie gaan! Genieten jullie daar nog maar een poosje, de tijd gaat snel. Veel plezier nog en weer de groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

aletengerwin

Graag houden we iedereen die geïnteresseerd is in onze belevenissen op de hoogte van onze reis naar Nieuw Zeeland

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 13831

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 25 Februari 2014

Ons avontuur naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: