Wellington tour (deel 2) - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Wellington tour (deel 2) - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Wellington tour (deel 2)

Door: Gerwin

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Upper Hutt

Vandaag zijn we eerst naar de Warehouse geweest. Dit is een grote winkel waar je bijna alles kunt kopen behalve gewone boodschappen. Vervolgens zijn we naar een groot automuseum geweest waar een grote prive verzameling staat van een inmiddels overleden man. Van vele merken en soorten stonden de oudste varrianten in het museum. Later op de middag ben ik met ome Roel naar zijn bijenkast wezen kijken. Dit is een erg leuke hobby en de honing smaakt echt heerlijk zo vers uit de bijenkast. Daar in de buurt was ook nog een viskwekerij waar ze graskarpers opkweken voor het schoonmaken van sloten. De karpers zijn gesterilieseerd zodat ze in het wild niet kunnen vermenigvuldigen en zo schade aanbrengen aan de natuur. Tot zover het noorder eiland. Morgen gaan we de overtocht maken naar het zuider eiland.

• 30 Januari 2014 - 08:39

Janny:

en nog veel inkopen gedaan in de grote winkel? Morgen dus al weer afscheid nemen en dan op naar het volgende avontuur;l

dikke kus van ons