Diner suggestie? - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu Diner suggestie? - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

Diner suggestie?

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

05 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Omdat het bij ons al avond is en jullie net pas aan de dag begonnen zijn, willen we jullie een dinersuggestie aanbieden. Wij zijn vandaag onder andere naar de Pancake rocks geweest, deze rotsen lijken inderdaad sprekend op grote stapels pannenkoeken, bij deze dus de TIP van de dag!
Heel bijzonder om te zien wat er door het water gebeuren kan, ik kon niet helemaal goed op de foto krijgen hoe groot het wel is, maar neem van ons aan dat het enorm was.

Verder zijn we nog bij een historische goudmijn geweest, je weet immers maar nooit wat er in je achtertuin ligt en dan hebben wij de kennis nu om er daadwerkelijk goud uit te filteren. Op de foto met Gerwin zijn handen zie je de steen/het zand waaruit goudstof gewonnen werd. Best bijzonder om te zien.

We kamperen vanavond met uitzicht op zee, dus ga nu zo naar de zonsondergang kijken, mocht hier een mooie foto uit komen dan zien jullie deze morgen of misschien nog vanavond (Nieuw Zeeland tijd) wel verschijnen.


  • 05 Februari 2014 - 15:10

    Annet En Frank:

    Hallo Alet en Gerwin,
    wat een prachtige foto's zeg. leuk hoor, elk dag een verslag. Als je in Nederland weer wilt wennen, willen we best een Kliko buiten voor je neerzetten.
    Veel plezier verder, Annet en Frank

  • 06 Februari 2014 - 13:38

    Kuiper:

    Vandaag jullie foto,s weer bekeken het ziet er erg indrukwekkend uit allemaal.Het weer ook om jaloers op te worden.Wij lopen hier maar met dikke winterjassen hahah.Wat een natuur ook.We volgen jullie weer en nog heel veel plezier in jullie Vakantie!!

  • 06 Februari 2014 - 23:11

    Gert En Betsy:

    Hee Hallo,

    Tïs hier nu 23;00,dus ik dacht,ik tik nog snel een verhaaltje en dan gaan we hier de oogjes ook sluiten. Wat een super foto"s! Ik geloof dat ik deze reisbestemming ook maar op mijn lijstje ga zetten. Wat zal het straks wennen zijn als jullie weer thuiskomen. Alweer 3 weken zijn jullie weg..wat gaat het snel. Ook hier vliegen de dagen voorbij. Ondertussen zijn hier de meubels binnen en is ons kamertje niet meer het kamertje wat jullie gewend zijn. Het is werkelijk waar prachtig geworden. De bank!!! O,oo wat een rust geeft hij mij! Volgende week komt mij styliste nog ff langs met wat tirelantijntjes en helpt ze me nog ff met de puntjes op de i zetten! Verder verloopt alles zoals altijd. Druk voor Gert,ik denk dat ik het druk heb en de kids gaan met frisse tegenzin naar school. Morgen nog ff een daggie buffelen en dan is het alweer weekend!
    Wat het weer betreft.......mogen we niet klagen. We hebben echt heerlijke dagen er tussen zitten. Volop zon en bijna te warm voor je winterjas! Momenteel regent het..........maar ach we gaan zo de dopjes dicht doen.
    Erg leuk hoor om jullie verslagen steeds te lezen....ik zeg lekker volhouden. OOk voor jullie zelf wel fijn,want volgens mij kun je nooit alles opslaan wat jullie allemaal zien.

    Gezellige dag straks en ik zeg trusten en tot later!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

aletengerwin

Graag houden we iedereen die geïnteresseerd is in onze belevenissen op de hoogte van onze reis naar Nieuw Zeeland

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 13843

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 25 Februari 2014

Ons avontuur naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: