In de wolken - Reisverslag uit Glentanner, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu In de wolken - Reisverslag uit Glentanner, Nieuw Zeeland van aletengerwin Otten - WaarBenJij.nu

In de wolken

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg aletengerwin

19 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Glentanner

Vandaag veel onderweg geweest. We zijn vanochtend gestart in een zonnig Oamaru, vandaaruit zijn we richting Mount Cook gereden.
We hadden niet echt een vast omlijnd plan (hebben we de meeste dagen niet) wat we zouden gaan doen en hebben ons laten verrassen wat het aanbod onderweg was.
Onze eerste stop was grandioos, maar niet heus... Er werden ons Moari rots tekeningen beloofd, maar wij zagen alleen maar wat gekriebel achter hekken dus dat was niet zo'n succes.
Verder kwamen we diverse uitkijkpunten tegen, alleen was het inmiddels flink bewolkt en miezerde het af en toe een beetje, echt uitkijken op die punten was er dus ook niet echt bij.

Was onze dag dan "mislukt"? Nee hoor, aangekomen in Mount Cook begon het op te klaren en besloten we toch nog een wandelingetje te gaan maken. Het was prachtig al dat sneeuw en het uitzicht op de gletsjer, ik krijg er geen genoeg van. Na het eten was het nog meer opgeklaard, dus nog weer terug gereden om de foto's nog iets mooier te krijgen. We kamperen namelijk op ongeveer 20km vanaf het plaatje Mount Cook
Ik vind de foto's wel goed gelukt, nu maar kijken wat jullie er van vinden

• 19 Februari 2014 - 11:44

Berend En Janny:

Mooi hoor die verslagen van jullie. Heel bijzonder om te lezen dat je zomaar een groepje pinguins ziet scharrelen op het strand. Geweldig. Ook de foto's van vandaag zijn geweldig. Die wolken massa in het midden langs die bergen....... wauw!

Het is vandaag juliie moeder's verjaardag. Van Harte Gefeliciteerd!

Nog even lekker genieten van jullie trip hoor!

• 19 Februari 2014 - 19:28

Jaap,Sonja En Ingrid:

Dag Alet en Meneer van Ebscheuten

Het is echt wel een mooie reis die jullie maken.
    Krijg zelf ook zin in onze reis wat we van plan zijn.
    Zo zie je maar weer,
    Time goes fast when you're having fun.
    Nog veel plezier het laatste stuk.

Graetings

• 19 Februari 2014 - 19:47

Jaap:

Het kan oko niet zodner fuoten.

Ik bedoelde:

Greetings

• 20 Februari 2014 - 05:18

Alice Posthuma:

Hi there. Alice here :) I see you a making your way towards Christchurch. Looks like your having a great time too! Just want to confirm when you will be at our home? Saturday? We are looking forward to meeting you. Graham and Alice